Facebook helps you connect..?

Halloj!
Så sant som det är sagt. Det är helt enkelt galet hur stor del av dagens umgänge som pågor via nätet. Om man ska ta livet av sig själv och vill bli stoppad ringer man inte till någon då? nej nej det är lika säkert att bara posta det på facebook? nja uppenbarligen inte. Själv har jag nog lite gott och blandat på min facebook, både nära vänner och människor jag knappt känner, men med tanke på hur många notfikationer folk får om dagen så skulle jag nog inte räkna med att någon ser ens meddelande ens om de ville det. helt enkelt för lätt att missa. Fruktansvärd händelse det här, i framtiden får vi hoppas att alla självmordsoffer ringer en god vän istället.

Bör påpeka att jag nästan sover samtidigt som jag skriver detta, så om någon skulle uppfatta det som svamligt är det troligtvis helt korrekt.

Over and out, eller out and over!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0