Ta vara på dina tonår!

Hej Dessie


Du är vad jag förstår 16 år men beter dig som 30. Det var några år sedan jag själv var 16 men vad jag kommer ihåg så var det en fantastisk tid där allt gick hem. Gjorde man något dumt var det bara att skylla på sin ålder för det är vad man förväntar sig av en 16-åring. Åren då man är 15,16,17 är de åren då man bara kan släppa loss och lära sig om livet. Man är också osäker på vem man är och vad man vill och man kan prova på allt.
Jag skulle ge min högra arm för att leva de åren igen för nu är man vuxen och man måste leva efter vissa regler, vilket är skittrist helt ärligt.


Men du Dessie verkar vilja bli vuxen alldeles för snabbt. Förstår du inte att dessa åren aldrig kommer tillbaka? Släpp loss för tusan och sluta lek vuxen för det är du verkligen inte än!  


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0