Kissie =borgare, Don't think so..

Förlåt mig men jag måste bara skratta lite, Ha-ha-ha. Vad är det för inlägg egentligen? För det första är det ju tack vare oss som läser att du ens får pengar. Att du har "jobbat" dig upp och tjänar en kosing. Vad händer när detta tar slut då? har du ens tänkt på det? Inte tror jag att du levt ditt liv med en silversked i munnen.
Sen det här att vara borglig stör mig ganska mycket. Man behöver inte vara "borglig" för att tjäna pengar och leva loppan. Tycker det har inte ens med saken att göra då man istället ska sikta på att arbeta hårt och tro på sig själv. Välja rätt väg och sikta högt. I mina öron låter det som om vem som helst kan nå detta, oavsett om man är blå, röd eller mittemellan. Avundsjuka människor finns överallt, oavsett vad man än gör. Ännu en dålig ursäkt från din sida som gör att hela inlägget faller.
Pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0