Blondinbella

Kära Blondinbella/Isabella

Du har under några år nu gått från provocera mig till tusen för att sedan gå över till förtjusning över det du har åstadkommit. Jag har ibland svurit av irritation över saker du sagt och jag har ibland tyckt att du är alldeles för lillgammal för ditt eget bästa.

 
Men nu när även jag blivit några år äldre så har jag insett att du är en mycket beundransvärd kvinna. Det jag tidigare känt kan nog bäst beskrivas som avundsjuka. Det du har åstadkommit är mer under dina tjugo år än vad de flesta kan drömma om, och du har verkligen förvaltat din ”bloggfame” på ett bra sätt.


Puss och kram!


Ps, din nya lägenhet verkar vara fantastiskt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0